Tuesday, December 21, 2021

Treffit yahama-rumpujen kanssa

Treffit yahama-rumpujen kanssa



Kirjaudu sisään Rekisteröidy. Sitten Yamaha saavutti pitkäaikaisen tavoitteen lisätä oma rumpurakennus, jossa käytetään viimeisintä huipputeknologiaa, ympäristön kannalta tiukkoja ja tiukasti laatukontrolloituja tuotantomenetelmiä. Voiko joku kertoa, pitävätkö ne paikkansa? Kiitos seurustella yahama-rummuilla avuksi kaikille, vaikka kuulin, että yamaha-rummut ja samppanja eivät sekoitu hyvin. webinfront Julkaistu 13. marraskuuta, seurustella yahama-rummuilla,





Ensimmäiset rumpusetit



Vaikka Yamaha perustettiin jo kauan sitten, se on valmistanut rumpuja vasta siitä lähtien, kun rummut olivat alusta asti korkealaatuisia, käsintehty suhteellisen pienessä Hamamatsun työpajassa. Ja vaikka Yamaha jatkaa lippulaivansa Phoenix PHX -sarjan rakentamista Japanissa, uusimmat ammattilaissarjat ovat nyt tulossa ulos uudesta tehtaasta Xiaoshanissa, Kiinassa. Sitten Yamaha saavutti pitkäaikaisen tavoitteen lisätä oma rumpurakennus, seurustella yahama-rummuilla, käyttää uusinta huipputeknologiaa, ympäristön kannalta tiukkoja ja tiukasti laatuvalvottuja tuotantomenetelmiä.


Tavoitteena kuten aina on pysyä huipulla, olla kilpailukykyinen ja seurustella yahama-rummuilla rakentaa parhaat mahdolliset rumpusetit. Nyt meillä on Winter Nammissa lanseerattu uusittu Recording Custom -sarja, Tehdasvierailu avasi silmiä, näkee läheltä vaativat valmistustoleranssit ja testaukset, tinkimätön laadunvalvonta, työpaikan laboratoriotyylinen siisteys.


Se, että tehdas sijaitsee Kiinassa, on yksinkertaisesti merkki ajasta, jossa elämme. Yamahan perusti alun perin soittimia valmistava japanilainen kelloseppä nimeltä Torakusa Yamaha, joka asui vuodesta asti. Eräänä päivänä häntä pyydettiin korjaamaan kannettavat ruokourut, ja hänen kiihotuksestaan ​​hän ryhtyi rakentamaan omaa instrumenttiaan. Vähitellen hän näki mahdollisuudet tuottaa länsimaisia ​​soittimia Japanissa. Kaksi vuotta myöhemmin hän perusti Yamaha-urkuja valmistavan yrityksen Hamamatsuun, josta tuli Nippon Gakki Co Ltd vuonna 2002 seurustella yahama-rummuilla Yamaha sai ensimmäisen pystypianon ja pari vuotta myöhemmin ensimmäisen flyygelin, joka näytti jo hyvin paljon nykyajan pianoilta.


Kosketinsoittimet ovat pysyneet yrityksen kärjessä siitä lähtien, ja tänään Yamaha pianos -konsertti seurustella yahama-rummuilla, jazzklubit, studiot ja kodit ympäri maailmaa.


Maailmaa energisoivan nuorten ja musiikin vallankumouksen keskellä Yamaha hioi virkistys- ja elämäntapamarkkinoita aloittamalla puhallinsoittimilla ja perustamalla Yamaha Music Foundationin seuraavana vuonna.


Tämä laajeni Eurooppaan Yamaha Europe GMBH:n kanssa Länsi-Saksassa, seurustella yahama-rummuilla. Yamaha oli tunnettu ja arvostettu brändi jo kauan ennen kuin aloitti työskentelyn rumpujen parissa vuonna Ensimmäiset sarjat valmistettiin Hamamatsussa, Japanissa.


Vaikea kuvitella nyt, mutta joka tapauksessa tämä seurustella yahama-rummuilla piti muuttua nopeasti ja dramaattisesti. Heti näistä varhaisista yrityksistä lähtien Yamaha kehitti ainutlaatuisen kuorenvalmistusmenetelmänsä, jota pidetään yleisesti. Tämä on kuuluisa ilmatiivistejärjestelmä, jossa on porrastetut vinosaumat.


Ilmatiivistemenetelmään kuuluu puukerrosten asettaminen pyöreään muottiin ja sen jälkeen turvatyynyn asettaminen suuren paineen alaisena, mikä muodostaa täysin tasaisen voiman koko kuoren sisäpuolelle luoden tarkemman pyöreän muodon.


Tämän lisäksi porrastettujen saumojen diagonaalisten liitosten leikkaaminen tarkoittaa, että kun kerrokset on uritettu vaippaan, niitä voidaan työntää alas, kunnes saumat ovat täysin tiukkoja, jolloin vältetään raot, joita syntyy helposti tavanomaisissa pystysuorassa saumassa, jossa mitat eivät ole aivan yhtä hyviä. tavata. Yamaha jatkoi tuotelinjojensa kehittämistä sisältäen pro YD-, budjetti-YD- ja starter-YD-sarjat, jotka kaikki olivat PVC-kääreitä.


Japanissa tämä menetelmä tunnettiin perinteisesti kachikomina, ja se luo niin vahvan rakenteen, ettei edes ohuilla kuorilla tarvita vahvistusrenkaita. Pystysuorassa saumarakenteessa näet joskus pieniä ilmarakoja, jotka jäävät kuoren sisään, tai täyteainepilkkuja, jotka on levitetty sisäkerrokseen sulkemaan raon. Diagonaalisilla saumoilla tämä pieni mutta ruma epätarkkuus eliminoituu.


Se mikä erottui, oli prosentuaalinen koivun kuoret, täyspitkät korkeajännitevaletut korvakkeet ja Yamaha System -laitteisto, joka myös paljastettiin vuonna Kaiken kaikkiaan tämä osoittautui mahtavaksi kolmioksi. Rummun rakentamiseen tarvittava koivu oli leveälehtinen alkuperäiskansan Hokkaidon lajike, jota Yamaha oli aiemmin käyttänyt pianotuotannossaan.


Bassorummut olivat kahdeksankerroksisia ja tomit kuusikerroksisia ja laakerien reunat leikattiin 60°. Tässä vaiheessa viimeistely oli kääritty tai luonnonpuuta. Alkuperäisissä täyspitkissä korvakkeissa oli myös sisäiset jouset. Yamaha laajeni ulkomaiseen rumputuotantoon ja avasi laitoksen Taiwanissa. Siitä rakennettiin erilainen versio nimeltä YDD, ja siitä puuttuivat täyspitkät jäykistetyt korvakkeet.


Huolimatta siitä, että asia puuttuu, on sanottava, että tämä oli hyvännäköinen pakki ja sillä on nykyään niukkuusarvoa. Steve Gadd oli mukana suunnittelun yksityiskohdissa ja hänen Black Piano Lacquered -sarjastaan ​​tuli rumpumaailman halutuin ja kopioituin vuosien aikana.


Taiwanin toiminta kesti kolme vuotta, minkä jälkeen ylimääräisen tuotantokuorman otti Sakae takaisin Japanissa. Sillä välin sarjassa oli siirtynyt japanilaiseen YDR:ään.


Yamaha investoi uusiin muotteihin korkean jännityksen korvakkeille, mikä teki niistä joustamattomia ja siten hiljaisia. Pian kaikki halusivat setin, ja usko, että ne ovat moderneja äänitysrumpuja, sai yleisen hyväksynnän.


Ironista, koska kaikki nuo suuret amerikkalaiset ja brittiläiset levyt, joita palvoimme, oli äänitetty suurelta osin mahonkipuulle Ludwig ja Slingerland tai vaahtera Gretsch- ja Rogers-altaille.


Koivu, seurustella yahama-rummuilla, se oli nyt korostettu, sillä oli hieman keskittyneempi ja iskevä sointi kuin vaahtera, joka nähtiin kirkkaana, ja mahonki, joka nähtiin tummina. Rummutit, varsinkaan Isossa-Britanniassa, eivät olleet aiemmin tienneet, mitä puuta valmistuksessa käytettiin, ja RC:llä oli valtava vaikutus tämän tietoisuuden saavuttamisessa. Yrityksen nimi muutettiin Yamaha Corporationiksi ja päätettiin laajentaa Euroopan markkinoita ja samalla vähentää toimituskuluja.


Ensimmäiset Isossa-Britanniassa valmistetut Yamahat ilmestyivät vuonnaseurustella yahama-rummuilla, alkaen budjetti Power V -sarjasta, ja kun he olivat murtaneet, Premier ryhtyi tekemään Recording Customista eurooppalaisia ​​versioita. Myynti ei kuitenkaan ollut niin suuri kuin toivottiin ja Yamaha myi Premierin takaisin. Yamaha-vuodet olivat epäilemättä myönteinen elinehto Premierille, joka syntyi elvytettynä, jälleen kerran modernina yrityksenä.


Markkinat ja muoti muuttuvat väistämättä ja Recording Custom menetti ykkösasemansa seurustella yahama-rummuilla s, seurustella yahama-rummuilla.


Yamaha siirtyi Maple Customiin, kirkkaampaan, avoimempaan soundiin, joka sopi kehittyviin trendeihin. Resonanssin tehostaminen oli aksiooma, ja siihen liittyi siirtyminen pieniin napinkorvauksiin. Asennusjärjestelmää muutettiin vastaamaan yhä suositumpaa eristävän tom-kiinnityksen käsitettä. Tämä suuntaus oli alkanut puolivälissä Purecussion-vanteiden kiinnitystelineestä seurustella yahama-rummuilla vähitellen jokaisen yrityksen oli keksittävä oma resonanssia lisäävä lyhenne.


Recording Custom houkutteli edelleen asiakkaita, vaikkakin yhä pienempiä määriä, jotka halusivat legendaarisen äänen. Kiinnostus ylläpidettiin satunnaisten erikoisjulkaisujen avulla. Musiikkimaailmassa oli nyt käynnissä toinen suuri muutos, kun useimmat instrumenttiyhtiöt – sekä länsimaiset että itäiset – siirsivät yhä suuremman osan tuotannostaan ​​Kiinaan. Yamaha perusti uuden tehtaan Hangzhouhun, noin kilometriä Shanghaista lounaaseen Kiinaan.


Samalla kun Yamaha jatkoi innovointia maamerkkisarjoilla, kuten Maple Absolute, ja samalla uraauurtavia pyökki- ja tammirumpuja vuosien aikana, Recording Custom lamahti. Yamaha perusti räätälöidyn rumputehtaan lähelle pääkonttoriaan Treffit yahama-rumpujen kanssa, Japanissa luoda uraauurtava hybridi-kuorinen Phoenix PHX -sarja ja edistää akustisten rumpusarjojen tutkimusta ja kehitystä.


Sillä välin Yamaha työskenteli hitaasti kohti aikaa, jolloin huippuluokan rumputuotanto siirrettäisiin Japanista Kiinaan. Oman materiaalidivisioonan ohella tämä työpaja jatkaa tiivistä yhteistyötä uuden tehtaan kanssa, seurustella yahama-rummuilla tilat kehittyvät rinnakkain. Kuten Premier, Yamaha jätti kaikki ilmatiivistekoneistonsa Sakaelle Osakaan. Ja Treffit yahama-rumpujen kanssa, kuten nyt tiedämme, on tuottanut erittäin yksilöllisiä, huippulaatuisia rumpuja sen alla seurustella yahama-rummuilla nimi.


Tämä kehitys johti seurustella yahama-rummuilla kaikenlaisia ​​huhuja lentelee pari vuotta sitten ja Yamaha, seurustella yahama-rummuilla, suurena yrityksenä hänen täytyi purra huuliaan, imeä se ja antaa tuotteidensa puhua, kuten aina. Mutta käsitys, että muutto Kiinaan oli askel alaspäin ja pelkkä kustannusleikkaus, ei voisi olla kauempana totuudesta. Yamaha yrityksenä katsoo aina tulevaisuuteen ja pyrkii olemaan innovatiivinen, seurustella yahama-rummuilla.


Tämä johti alun perin Recording Customin valtavaan menestykseen. Ensin Oak Custom päivitettiin Live Customiin, joka toi vahvan ja lämpimän äänen paksummista tammenkuoristaan.


Sitten avoimesti, seurustella yahama-rummuilla, ilmeikäs Absolute Hybrid Maple, jossa on paljon innovatiivisia ominaisuuksia ja superresonanssi YESS-III-kiinnikkeistä. Emme tienneet, mikä se voisi olla, mutta se on perintömme kulmakivi seurustella yahama-rummuilla tiesimme, että halusimme antaa sille uudestisyntymisen emmekä vain siirtää tuotantoa – jos pystyisimme todistamaan, että sille oli markkinoita. Olimme iloisesti yllättyneitä siitä, että RC-tuotannon lopettamisen yhteydessä palaute oli voimakasta.


Yksinkertaisesti sanottuna Recording Custom oli liian vahva brändi hylättäväksi. Mutta tämä Yamaha yksinkertainen uudelleenjulkaisu ei ollut korteissa.


Syvällisesti harkittu remontti oli väistämätöntä ja itse asiassa uusi RC, ja täysin uusi kokoelma seitsemän uutta metallikuorista seurustella yahama-rummuilla rummut, on ollut kehitystyössä kolme vuotta. Mutta ensin, seurustella yahama-rummuilla, syyskuussa varmistettiin laadukkaan pohjoisamerikkalaisen koivun luotettava toimitus.


Recording Custom oli liian vahva brändi hylättäväksi. Rumpujen suunnitteluryhmä, mukaan lukien Nori Ishimatu ja Ziggy Okamoto, neuvotteli Gaddin kanssa elokuussa rumpujen parantamisesta. Hän oli aina ollut tyytyväinen tomeihin, mutta katsoi, että bassorumpu tarvitsi lisää syvyyttä ja pyöreyttä. Hän soittaa vaahterabassorumpua omalla signeeraussarjallaan ja hän halusi, että metalliset virvelirummut olisivat yhtä yksinkertaisia ​​ja mukautuvat kuin varastossa oleva Ludwig SupraPhonics. hän soitti tunnetusti monta vuotta.


Prototyypit tyrmättiin, ja helmikuussa valmisteltiin toinen sarja alumiinista, messingistä ja ruostumattomasta teräksestä valmistettuja virvelirumpuja Steven arvioitavaksi Tokiossa. Sitten elokuussa New Yorkissa suoritettiin toinen arviointi, johon sisältyi kolmannen vaiheen näytteitä kuudesta, kahdeksasta ja kerroksisesta bassorummusta erilaisilla reunaprofiileilla ja -painoilla. Tuloksena oli ohuimmat kuusikerroksiset bassorummut, mutta painotetuilla korvakkeilla ja laakerireunat muutettuina 45°:sta 30°:een, jolloin tuloksena saaduilla rummuilla oli tehokkaampi, pyöristetympi bassoääni ja laajempi dynaaminen alue, seurustella yahama-rummuilla.


Steve pyysi myös uutta nostetta 20" bassorumpuun, joka sallii poljinvipujen iskemisen keskelle antaen hänelle lähes saman tunteen kuin soittaessaan 22" rumpua. Nämä eivät ole viimeisimmät Absolute Hybrid Maplessa käytetyt YESS-III-kiinnikkeet. Syynä on se, ettei kestävyyttä haluta korostaa liikaa, seurustella yahama-rummuilla, mutta säilyttääksesi kuivan ja keskittyneen äänen nopeammin seurustella yahama-rummuilla, sarjan pysyvä hahmo.


Yamaha on, kuten kaikki yritykset, riippuvainen rumpumaailman epävakaista mausta ja muodista. MusicRadar The No. Steve Gadd testaa täysin uutta Recording Customsia. Gadd Recording Customin takana.





vanhempi sinkkutreffit



He voivat ehkä auttaa. Oletko vetänyt päät irti? Onko olemassa ja kerrosten irtoaminen? FlyByNight Näytä profiili Näytä foorumiviestit Yksityisviesti. Liity Päivämäärä heinäkuu Sijainti Kanada Viestit 5, Näyttää todella hauskalta restolta! Alkuperäinen kirjoittaja rickthedrummer. Olimpass Näytä profiili Näytä foorumiviestit Yksityisviesti. Liittymispäivä joulukuu Sijainti Windy City Suburb Viestit 7, Näyttää 60-luvun alkupuolelta 70-luvun alkupuolelta ehkä. SpazApproved Näytä profiili Näytä foorumiviestit Yksityisviesti. Liity päivämäärä marraskuu Sijainti WI Viestit 8, hyvällä lempeällä ja rakastavalla hoidolla se voisi olla varmasti mukava kunnostusprojekti.


late8 Näytä profiili Näytä foorumiviestit Yksityisviesti. Liittymispäivä huhtikuu Sijainti Sacramento CA Viestit 16, jpg Selmer UK -luettelosta: 4. jpg 6-kerroksinen teline tom 9-kerroksinen bassorumpu: 3. jpg '78-sarjassa oli palloteline: 5.


slinky Näytä profiili Näytä foorumiviestit Yksityisviesti Vieraile kotisivulla. Liittymispäivä helmi Sijainti atlanta Viestit 4, Mukava löytö!


Olen usein miettinyt, kuinka hyvin vanhat kuivuneet metsät kestävät vuosien varrella, että jos pelaan vanhalla puuvirvelellä tai -sarjalla varovasti en ajaa sitä soittoäänen läpi, se silti todennäköisesti vaurioituisi joka tapauksessa halkeilemaan tai halkeamaan. puu.


Auttaisiko tai satuttaisiko öljyn laittaminen takaisin puuhun. Muuttuuko sävy ollenkaan? RED DRT VUORI UFiP TAMAHA Zildjian REGAL Tip AQUARIAN. N2Bluz Näytä profiili Näytä foorumiviestit Yksityisviesti. Liittymispäivä kesäkuu Sijainti Lincoln, NE Viestit 5, Oletettavasti ikä pehmentää sävyä jotenkin puukuitujen rakenteen, sisäisen jännityksen ja tärinän kanssa. Varhaisin löytämäni vihreän etiketin sarjanumero on FG, jossa on , ei päivämääräkoodia.


Aikaisin löytämäni Green Label -päivämääräkoodi on viimeisin vihreän etiketin sarjanumero, joka minulla on FG ilman päivämääräkoodia. Näyttää siltä, ​​että vihreän etiketin kanssa oli päällekkäisyyttä 2 kuukautta. Viimeisin päivämääräkoodi on FG ja olen löytänyt 2 hieman erilaista punaista etikettiä. Varhaista versiota käytettiin noin ensimmäiset 8 kuukautta. 5-numeroiset sarjanumerot ovat saattaneet alkaa erityisissä vientimalleissa, kuten FG, ja jakaa myös kotimaiset mallit.


Viimeisin on FG ilman päivämääräkoodia. Vanhin 5-numeroinen Tan Labelin sarjanumero on FG ja viimeisin on FG sarjanumerolla ilman päivämääräkoodia. Minulla on hyvin vähän tietoa Nippon Gakki Black -tarroista, yhteensä 22. Varhaisin on FGF, jonka sarjanumero on ilman päivämääräkoodia. Viimeisin FGF sarjanumerolla ilman päivämääräkoodia. Ja oranssi etiketti jatkuu pidemmälle. Keskivaiheilla 8-numeroiset sarjanumerot YMMDDUUU lisättiin otelaudan pään alle.


Siksi vuosi 60 olisi Kiinan tasavalta Taiwan Päivämääräkoodit Jotkin FG-mallit valmistettiin molemmissa paikoissa, ja ainoa ero on etiketissä, sarjanumeroissa ja päivämääräkoodissa. Niissä on 2 sarjanumeroa. Minulla on vain 51 sarjanumeroa tällä tarralla, välillä - Tämän virheen näyttää korjanneen XXX. Nämä ovat hyvin harvinaisia.


Tarrat ovat lyhyempiä ja leveämpiä kuin Tan-etiketit. Sarjanumerot ovat 8 numeroa otelaudan alla YYMMDDUUU ja 7 numeroa kaulakappaleessa. Uudet mallit alkaen Oval label : Taiwanin vientimalleissa on valkoinen soikea etiketti. Vain Japanissa olevissa Nippon Gakki -malleissa on oranssi soikea etiketti. Taiwanin sarjanumerot ovat 8 numeroa otelaudan alla olevassa kannattimessa ja 7-numeroinen numero kaulakappaleessa.


Tämä sarjanumerojärjestelmä jatkui asti

No comments:

Post a Comment